Vil du bli en del av gjengen i driftsteamet i OBOS Eiendom?

Vil du bli en del av gjengen i driftsteamet i OBOS Eiendom?

Arbeidsgiver: Obos Eiendom

Stillingstittel: Kundekonsulent

Søknadsfrist: 31.05.2024


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Krasimira Landsverk

Avdelingsleder Drift

Telefon:93 26 86 78


Vil du bli en del av gjengen i driftsteamet i OBOS Eiendom?

OBOS Eiendom skal være en ledende eiendomsutvikler- og forvalter for fremtiden, med høyt fokus på kundetilfredshet. Nå søker vi en dyktig, engasjert, kundevennlig, og fremoverlent kundekonsulent som brenner for kundeservice. Du vil i rollen få en sentral plassering med å utvikle kundesenteret vårt inn en ny tid. Som kundekonsulent vil du være ansvarlig for å ivareta våre kunders behov og sikre enestående service. Er det deg?

OBOS Eiendom har en diversifisert eiendomsportefølje, fra Construction City som blir arbeidsplassen til 4-5.000 medarbeidere til din lokale matbutikk. Totalt er porteføljen vår på ca. 750 000 kvm, fordelt på ca. 70 eiendommer. Dette bidrar til en svært variert og spennende arbeidshverdag med et bredt spekter av både kunder, leverandører og utfordringer.

Vår nye kundekonsulent vil bli en del av driftsteamet i OBOS Eiendom. Vi er en gjeng med trivelige og flinke folk med variert bakgrunn, som alle har lyst til å hjelpe og gjøre en god jobb. Vi har varierende og spennende arbeidsoppgaver, og en dag er sjelden lik. Samtidig som vi gjør våre daglige oppgaver er vi i OBOS alltid på jakt etter «The Next Big Thing», og søker deg som vil finne veien dit sammen med oss!

Stillingen rapporterer til avdelingsleder drift. I 2025 flytter vi inn i nybygget Construction City som vil tilby fantastiske og topp moderne kontorlokaler på Ulven.

Arbeidsoppgaver:

Kravene som stilles til en moderne driftsorganisasjon er mange og varierte, men noen av arbeidsoppgavene dine kan typisk være:

  • Utstrakt kundekontakt i forbindelse med henvendelser i vårt kundebehandlingssystem, samt på telefon og e-post
  • Registrere, følge opp og besvare henvendelser igjennom systemer
  • Håndtere kundehenvendelser i førstelinjen på en imøtekommende, effektiv og profesjonell måte
  • Videreformidling av kundehenvendelser internt til rette vedkommende, samt oppfølging for å få kvittert ut de ulike sakene
  • Tett dialog

Om arbeidsgiveren

OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. OBOS er en medlemsorganisasjon med 580 000 medlemmer i Norge og Sverige og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.

OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.