Servicevert

Servicevert

Arbeidsgiver: Bane Nor Eiendom AS

Stillingstittel: Servicevert

Søknadsfrist: 19.06.2023


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Tove Renee Steinheim Solbakken
Telefon: 917 74 845
Stillingstittel: Regionleder


Servicevert

Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Derfor jobber vi målrettet med bærekraft, modernisering og knutepunkt. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere. Nå trenger vi en servicevert som vil bidra til å sette kundeopplevelsen i sentrum. Vi skal bli enda flere kollegaer på vårt hovedkontor i september, vi er 1200 i dag og blir 1600!

Ønsker du å gjøre hverdagen enklere for andre? Har du en genuin serviceinnstilling og vil trives i et servicemiljø hvor leietakere og gjester står i fokus? Da vil vi gjerne komme i kontakt med DEG som kan bidra til at Bane NOR har høy opplevd kundetilfredshet i et hyggelig og godt arbeidsmiljø.

Ditt arbeidssted vil være i Bane NOR sitt hovedkontor i Schweigaardsgate 33 i Oslo.
Dette er en midlertidig stilling med varighet frem til mars 2024.

Hos oss får du

Vi er en organisasjon i vekst. Viktigheten av oppgavene våre vil prege arbeidsmiljøet rundt deg, med flinke folk som brenner for det de jobber med. Vi setter faglig utvikling høyt, med interne kompetansebyggende muligheter for våre ansatte. Du får arbeidsforhold for tiden vi lever i – med fleksibel arbeidstid, moderne og sentrale lokaler i Oslo, treningsfasiliteter og innendørs sykkelparkering i bygget. Du vil bli inkludert i et sosialt miljø med bl.a bedriftsidrettslag, sosiale og faglige arrangementer. Blant ansattgodene finner du svært gode pensjons- og forsikringsordninger.

  • Moderne og sentralt arbeidssted med treningsrom, garderobe og innendørs sykkelparkering i bygget
  • Flott personalrestaurant og du får selvfølgelig betalt lunsjpause

Vi er også opptatt av work – life – balance – for vi tror at du fungerer bedre på jobb om du fungerer godt privat.

Dette tror vi du trenger for å lykkes og trives

Du evner å holde hodet kaldt, selv om det kan bli travelt og trives med å arbeide i team. Du er en man liker å jobbe med fordi du deler kunnskap, erfaringer og informasjon.

  • Du er nysgjerrig, tilegner deg ny kunnskap raskt og trives med å dele den med resten av teamet
  • Du er kundeorientert og vet viktigheten av å bygge gode kunderelasjoner

Dette kommer du til å gjøre

Du sørger for at alle henvendelser og oppgaver besvares profesjonelt og utøves med riktig kvalitet og høy grad av servicenivå. Du bidrar til at Bane NOR har høy opplevd kundetilfredshet. Bidra til standardiserte,
effektive og enhetlige leveranser innen Facility Management på tvers av tjenesteområdene.

  • Du tar godt imot eiendommens ansatte og besøkende
  • Du tar ansvar for å forstå kundens behov og bidrar til nye løsninger og leveranser
  • Du yter god service og gir støtte til våre ansatte
  • Forskjellige bistandsoppgaver til brukere av lokalene
  • Bidrar til utvikling av beste praksis og effektivisering av dagens FM tjenester

I denne stillingen vil arbeidsoppgavene variere, og det er derfor viktig at du er åpen og fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver.

Vi ser etter deg som har

I denne stillingen er det viktig å være en lagspiller og har gode samarbeidsevner. Vi ser for oss at du har erfaring fra servicebransjen, gjerne innen hotell, konferansesenter eller restaurant. Du er trygg på kommunikasjon, både muntlig og skriftlig – vi har norsk som arbeidsspråk. Du har også forretningsforståelse, både økonomisk og praktisk.

  • Du er et ja-menneske og jobber effektivt for å yte best mulig service
  • Du tar initiativ og er proaktiv som trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • Gode ferdigheter i digitale verktøy

Kjekt å vite

Ser du noe du ikke kan? Ta det helt med ro – vi skal sikre at du får en god opplæring! Vi oppfordrer deg til å søke stillingen om den er interessant, og om du har lyst til å lære noe nytt.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende. Hva betyr disse verdiene for deg?

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Vil du sette virkelige spor, håper vi du tar kontakt med oss!