Arbeidsgiver: Heimstaden
Stillingstittel: Service & Administration Specialist
Søknadsfrist: 24.03.2023
Spørsmål om stillingen?
Kontaktperson: Margrethe Ekne
Stillingstittel: Head of Customer Service & Administration
Telefon: 23 29 20 00
En typisk dag på jobb
Du kommer til å bistå på kundeservice og Backoffice med kundehenvendelser, saksbehandling, samt bistå i resepsjonen ved behov. Du vil jobbe tett med de andre avdelingene for å sikre gode prosesser og informasjonsflyt.
Hvem er du?
Vi søker en utadvendt, imøtekommende, strukturert og nysgjerrig medarbeider, gjerne med erfaring fra kunderettet virksomhet, og erfaring eller interesse for ulike aspekter ved eiendomsforvaltning og husleierett. Som person er du vant med å håndtere mange oppgaver samtidig, trives i et hektisk arbeidsmiljø og tar nye utfordringer på strak arm.
Arbeidsoppgaver kan være:
Erfaring og kompetanse
Tiltredelse: Snarest (søknadene blir behandlet fortløpende)
Plassering: Oslo
Stillingsprosent: 100% (fast)
Søknadsfrist: 24.03.2023
Om arbeidsgiveren
Heimstaden er et ledende europeisk boligeiendomsselskap og investor med rundt
160,000 hjem i ti land og en samlet eiendomsverdi på 351 milliarder svenske kroner. Vi kjøper, utvikler og forvalter boliger med et evighetsperspektiv. Veiledet av vår skandinaviske arv og verdiene Care,Dare og
Share oppfyller vi vår visjon om å skape hjem med omtanke –
Friendly Homes, for å gi våre kunder en enklere og bedre hverdag. Heimstaden er listet på
Nasdaq First North Growth Market. Les mer på
www.heimstaden.com.
Vi vet viktigheten av å utfordre ubevisste fordommer og fokusere på individets fulle potensial og kompetanse. Derfor krever vi ikke at søkere til våre stillinger skal skrive et søknadsbrev, og vi bruker test som verktøy i prosessen. På den måten forsikrer vi oss om at vi ikke mister noen kandidater som kan ha mindre erfaring, men som har rett holdning, ferdigheter og forutsetninger for å lykkes i jobben. Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å ta kontakt.