Regnskapsfører – Oslo

Regnskapsfører – Oslo

Arbeidsgiver: Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS

Stillingstittel: Regnskapsfører

Søknadsfrist:


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Camilla Strømhaug
Stillingstittel: Økonomisjef
Telefon: 976 66 889

Kontaktperson: Stine J. Wold
Stillingstittel: COO/CHR
Telefon: 972 30 737


Regnskapsfører – Oslo

Vi søker nå deg med kompetanse innen regnskap, som betyr relevant erfaring og gjerne bachelor innen økonomi.

Hos oss i Kjeldsberg vil du oppleve en innholdsrik arbeidshverdag med varierte og spennende oppgaver, og du vil bli en del av et variert og tverrfaglig kompetent team.

Du vil få et stort og selvstendig ansvar for egen portefølje av selskaper med regnskaps- og økonomioppgaver fra A til Å. Du vil jobbe tett sammen med et team av økonomer og regnskapsførere, og skal sammen med dem sørge for høy kvalitet på leveransene våre, både til eget selskap og konserntilknyttede selskap. For eksterne oppdrag innenfor næringseiendom jobber du tett med alle fag som har leveranser innenfor eiendomsforvaltning. Vi søker hele tiden utvikling av våre leveranser og ønsker å være fremtidsrettet for våre oppdragsgivere.

Hos oss har vi høyt fokus på digitalisering og forbedring av prosesser, og du må like å se etter nye teknologiske løsninger i kombinasjon med å få utført faste rutinemessige oppgaver innenfor regnskapsområdet så effektivt som mulig.

Hos oss vil du få gode muligheter til å utvikle deg, både faglig og personlig. Vi legger til rette for, og bidrar til, at du tar nye steg i din faglige utvikling gjennom samarbeid, kundemøter, konferanser og kursing. Hvis du liker å ha mange baller i lufta og høyt tempo er dette jobben for deg.

Du vil være en viktig bidragsyter inn i en engasjert og dedikert organisasjon som er stolte over jobben vi gjør og som har et sterkt fokus på å jobbe sammen mot våre felles mål.

Høy grad av trivsel og god intern kommunikasjon er et kjennetegn ved vår organisasjonskultur. Du vil derfor ha mange muligheter til å både delta og bidra på faglige treffpunkt, samt i jobbsosiale arrangementer gjennom året.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Ansvar for egen kundeportefølje med regnskap fra A til Å
  • Utarbeidelse av årsregnskap og ligningspapirer
  • Rapportering og kundekontakt

Vi tror du har:

  • 3-5 års relevant erfaring innenfor regnskap og lønn
  • Økonomisk / administrativ bakgrunn, minimum med fullført bachelorgrad
  • God systemforståelse og er trygg i bruken av Office365, og da spesielt Excel

Vi tror du er:

  • Positiv og fokusert på løsninger
  • En som evner å se helheten, og tar initiativ til forbedringer
  • Strukturert og har gode evner til å planlegge og gjennomføre

Videre har du gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter. Du har en analytisk tilnærming til problemstillinger med evne til å jobbe strukturert og nøyaktig mot tidsfrister. Vi ønsker at du stiller deg bak verdiene våre – Ansvarlig – Engasjert – Fremtidsrettet – Fellesskap som er rettesnorer i hvordan vi utfører arbeidet vårt.