Økonomimedarbeider

Økonomimedarbeider

Arbeidsgiver: Heimstaden

Stillingstittel: Økonomimedarbeider

Søknadsfrist: 15.02.2022


Spørsmål om stillingen?

May Irene Derrick Ljosåk
Økonomidirektør
+47 415 12 089


Økonomimedarbeider

Lyst til å jobbe med økonomi i et av Nordens største eiendomsselskaper?

Til vår norske virksomhet søker vi en engasjert, vennlig, analytisk og kvalitetsbevisst økonomimedarbeider. Vi er spesielt opptatt av holdninger, selvstendighet, sannferdighet og resultater. Du må ha god forståelse for virksomhet, tall og regnskap. Selskapet er i vekst og vi har behov for ytterligere ressurser.

Er du den rette, kan vi tilby en spennende og utfordrende stilling i et solid og anerkjent selskap. Du vil få gode muligheter til utvikling og til å skape synlige resultater sammen med engasjerte og dedikerte kollegaer. Som person ser du løsninger fremfor problemer. Du gir det lille ekstra og oppleves som faglig og personlig trygg. Videre har du gode samarbeidsevner, er omgjengelig og positiv.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Regnskap fra A til Å for selskaper som til enhver tid inngår i Fredensborg systemet
  • Ansvarlig for egen portefølje av selskaper
  • Månedsrapportering, avstemming og årsavslutning
  • Foreta regnskapsmessige vurdering og periodiseringer
  • Rapportering og avstemming av merverdiavgift
  • Utarbeidelse av årsregnskap og ligningspapirer
  • Kontakt med revisor
  • Bokføring og remittering
  • Ad hoc oppgaver
  • Vedlikeholde kravspesifikasjon og rutinebeskrivelser knyttet til din stilling

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • God tall- og regnskapsforståelse
  • Erfaring med Visma Global, Semine, Maestro er en fordel
  • Flere års relevant erfaring
  • Gode IT-kunnskaper og interesse for bruk av digitale løsninger
  • Gode Excel-kunnskaper er en fordel
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Svært gode norsk- og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig