Moving Officer

Moving Officer

Arbeidsgiver: Heimstaden

Stillingstittel: Moving Officer

Søknadsfrist: 26.07.2021


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson Lena Forslund

Stillingstittel Leder Kundeservice

Telefon23 29 20 00


Moving Officer

Har du erfaring innen kundeservice, har gode kommunikasjonsevner og er generelt handy?

Vi søker en imøtekommende person til engasjement som Moving Officer. Som Moving Officer hos oss er du ansvarlig for å skape gode kundeopplevelser i møtet med kunden, være en sentral brikke i vårt program for vedlikeholdstrening for kunder, samt utføre kontroller av leiligheter sammen med kundene for å sikre god standard.

En typisk dag på jobb

Du kommer til å være en del av teamet på inn- og utflyttsavdelingen. Som Moving Officer sikrer du at leilighetene er i avtalt stand ved overlevering til og fra kunden. Du jobber tett med ulike avdelinger som kundeservice, back office, drift og utleie for å sikre gode prosesser og informasjonsflyt. Arbeidet skjer hovedsakelig på dagtid, men det må også beregnes noe arbeid på kveld og helger i hektiske perioder.

Hvem er du?

Vi søker en imøtekommende, strukturert og løsningsorientert medarbeider, gjerne med erfaring innen kundeservice. Du er interessert i det menneskelige møtet og i å utvikle vår kundereise gjennom god service. Som person er du vant med å håndtere mange saker samtidig, trives i et hektisk arbeidsmiljø med raskt endrede prioriteringer.

Arbeidsoppgaver

  • Kontroll av leilighet ved innflytt
  • Kontroll av leiligheten før- og ved utflytt
  • Utføre enkle reparasjoner og driftsoppgaver
  • Bidra i opplæring av vedlikehold for kunder
  • Rapportere hendelser til Back Office

 

Erfaring og personlige egenskaper

  • Gjerne erfaring innen kundeservice
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Beherske norsk- og engelsk, muntlig og skriftlig
  • Førerkort klasse B
  • Praktisk og teknisk forståelse, gjerne med fagbrev innenfor håndverk eller renhold.