Leder Kundesenter

Leder Kundesenter

Arbeidsgiver: Firesafe AS

Stillingstittel: Leder Kundesenter

Søknadsfrist: 19.05.2023


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Aina Jensen

Telefon: 905 80 636


Leder Kundesenter

Firesafe har en spennende stilling for deg som ønsker å lede og utvikle vårt kundesenter. Hos oss vil du få en arbeidshverdag som består av høyt tempo, mye variasjon og tett samarbeid med gode kollegaer og kunder.

Vårt kundesenter ble etablert i 2022 etter mange år med sterk vekst i virksomheten. Mye er allerede satt i system og gjennomført, men for deg som liker å lede og bidra til operativ og strategisk utvikling, er dette en gylden anledning til å være med å sette agendaen for vårt arbeid med å utvikle og forbedre interne arbeidsprosesser. Vår ambisjon er at kundesenteret skal fungere som en sømløs forbindelse mellom Firesafe og våre kunder. Vi skal oppleves som effektive og servicemindede av våre kunder og kolleger, samtidig som vi selvsagt beholder fokuset på høy kvalitet.

Vi ser etter deg som er en god relasjonsbygger og som evner å være fokusert på både mennesker og arbeidsoppgaver. Du vil være drifts- og personalansvarlig for et team som består av både erfarne og ferskere Firesafere, og som i dag håndterer et stort spekter av arbeidsoppgaver. Du må evne å bygge funksjonelle team, og skape trygge rammer og tydelige forventninger til flokken din .

Kundesenteret spiller en viktig rolle i vårt interne samarbeid, på tvers av både fag og avdelinger. Du vil samarbeide tett med vårt digitaliseringsteam, avdelingsledere, serviceledere, prosjektledere og kolleger ute i felt, fordelt på et stort geografisk område.

Er det du som kan lede kundesenteret videre? Søk da! 

Arbeidsoppgaver

  • Etablere og forbedre skriftlige prosess- og arbeidsrutiner, og sikre implementering og evaluering/oppdatering av disse
  • Ivareta generelle driftsoppgaver hos kundesenteret, herunder sentralbord- og leveransekoordinering
  • Personal- og resultatansvar for kundesenteret
  • Støtte våre ulike forretningsområder i administrative oppgaver
  • Koordinere en sømløs kundeopplevelse på tvers av forretningsområder

Kvalifikasjoner

  • Ledererfaring
  • Erfaring fra kundesenter/kundeservice/administrasjon
  • Fordel med erfaring innen prosessledelse og -utvikling, digitalisering av kundeservicetjenester
  • Fordel med kjennskap til backoffice-funksjoner/oppgaver
  • Fordel med kjennskap til regnskap og Excel
  • Behersker norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Tilstedeværende og samlende
  • Ambisiøs, uredd og sulten på gode resultater
  • Raus og samarbeidsvillig

Om arbeidsgiveren

Firesafe har brannsikret Norge i 40 år og vi er stolte av å arbeide for et tryggere og mer brannsikkert samfunn. Våre verdier – profesjonell, kompetent og engasjert – er vår rettesnor i alt vi gjør.Firesafe er i dag en ledende nordisk aktør innen brannsikring av nybygg og eksisterende bygg. Vi har 900 ansatte i Norge, Sverige, Danmark og Finland, og i 2022 omsetter vi for cirka 1,2 milliarder NOK. Firesafe leverer et bredt spekter av tjenester: brannteknisk rådgivning, bygningsmessig brannsikring, brannsikring av tunneler, brannsikring offshore, brannalarmtjenester, kontroll og service av branntekniske installasjoner og utstyr samt salg av spesialprodukter innen brann.