Arbeidsgiver: Selvaag Bolig ASA
Stillingstittel: Kundekonsulent
Søknadsfrist: 29.04.2022
Spørsmål om stillingen?
Vi søker etter deg som har erfaring med kundeoppfølging og som har et brennende engasjement for å skape gode kundeopplevelser. Du trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø og du er en lagspiller. Det er avgjørende at du trives med å håndtere reklamasjoner, da det er en sentral del av arbeidshverdagen i stillingen som kundekonsulent.
Kundesenteret i Selvaag Bolig har ansvar for oppfølging av kundene fra de har signert kjøpekontrakt og til utløpt reklamasjonstid – gjennom å ønske kunden velkommen, jevnlig informasjon om boligen, kundemøter, tilvalgsprosess, innkalling til ferdigbefaring og overtakelse av boligen, svare på kundehenvendelser, innkalling til 1-årsbefaring og behandling av reklamasjoner. Stillingen innebærer tett kontakt med kundene, prosjektgruppen, entreprenører og leverandører. Stillingen rapporterer til leder for kundesenteret.
Sentrale oppgaver vil være:
Kvalifikasjoner:
Personlige egenskaper