Kundeansvarlig – Construction City

Kundeansvarlig – Construction City

Arbeidsgiver: OBOS-konsernet

Stillingstittel: Kundeansvarlig – Construction City

Søknadsfrist: 31.10.2021


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Hege Skjelbred Hatlemark

Stillingstittel: Daglig leder, Construction City Eiendom


Kundeansvarlig – Construction City

Vil du være å bidra til å skape det ledende miljøet for verdiskapende samhandling for bygg,- anlegg,- og eiendomsbransjen?

Construction City Eiendom ser etter vår Kundeansvarlig som skal ha ansvar for våre kunder og den kommersielle driften av Construction City på Ulven fra 2025. I prosjektperioden frem til åpning vil du ha ansvaret for bl.a kundereisen, oppfølging av leietaker og intern kommunikasjon etter at leieavtaler er signert. Dette er en unik mulighet til å jobbe strategisk med å skape fremtidens arbeidsplass, og samtidig være med å forme din egen fremtidige rolle og tilhørende oppgaver.

Utvalgte oppgaver i prosjektperioden

  • Følge opp leietakere gjennom byggeprosjektet
  • Besørge dialog og informasjonsflyt internt, til entreprenør, leietaker og samarbeidspartnere
  • Lede arbeidet med kundetilfredshet hos leietakere
  • Bistå med utleiearbeidet og oppfølging av materiell
  • Bistå med konseptutvikling av ulike utleiemodeller og tjenester
  • Ansvarlig for aktiviteter og samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere

Utvalgte oppgaver etter åpning i 2025:

  • Leietakers primær kontakt
  • Ansvarlig for kundereise- og opplevelse i Construction City
  • Daglig drift og oppfølging av byggets tjenester, velkomst, samhandlingsarealer, møterom, servicetjenester med mer.
  • Ansvarlig for intern og ekstern kommunikasjon i samarbeid med markedsavdelingen
  • Kontaktperson mot driftspersonell, samarbeidspartnere og leverandører
  • Lede vårt konsept for fleksible arbeidsplasser «Collektivet»,-  konsept, drift og utleie

Kvalifikasjoner

  • Master- eller bachelorgrad. Relevant arbeidserfaring kan oppveie manglende akademisk bakgrunn
  • Erfaring fra arbeid med co-work/ kontorfellesskap/fleksible arbeidsplasser
  • Kommersiell bakgrunn, erfaring fra eiendomsbransjen er en fordel
  • Erfaring fra kundebehandling, salg og service er en forutsetning
  • Erfaring med oppfølging av leietakere
  • Erfaring med personalansvar
  • Erfaring fra samarbeid med ulike leverandører
  • God økonomisk forståelse, erfaring fra budsjettarbeid- og oppfølging.
  • God digital kompetanse, samt være fortrolig med å benytte CRM systemer
  • Fleksibel og endringsvillig

Personlige egenskaper

  • Blid med glimt i øyet
  • Imøtekommende og løsningsorientert
  • God arbeidskapasitet og serviceorientert
  • Strukturert og god til å samarbeide

Vi tilbyr

Uante muligheter. OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom. Hos oss får du mulighet til å utvikle din kompetanse og oppfylle din karrieredrøm.
En jobb med mening. Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her.
Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver. Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag.
Gode ordninger. OBOS investerer i egne ansatte og tilbyr goder som fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger samt firmahytter i inn- og utland.

Sist, men ikke minst; du får muligheten til å jobbe i Norges beste arena for samhandling, innovasjon og bærekraft.