Kundeansvarlig

Kundeansvarlig

Arbeidsgiver: Nordr Norge AS

Stillingstittel: Kundeansvarlig

Søknadsfrist: 20.02.2022


Spørsmål om stillingen?

Ønsker du deg en fremtid i en kompetent, solid og foroverlent organisasjon med sterke vekstambisjoner og solide eiere, så ta kontakt med Prime ved Tron Gjedrem, tlf. 951 94 010, eller Terje Helle, tlf 992 70 023.


Kundeansvarlig

I Nordr bygger vi boliger som gir mer enn folk forventer. Som en av oss blir du en viktig ressurs i et av Nordens største eiendomsutviklermiljø med prosjekter i både Sverige og Norge. Vi er over 180 ansatte, har til enhver tid flere titalls aktive prosjekter, og nesten 20 000 boliger i tomtebanken vår. Vi lager smarte, solide og bærekraftige bygg med sjel og særpreg. I Nordr bygger vi for gode nabolag – og gode nabolag gir gode samfunn.

Vi har ambisiøse mål og søker derfor kundeansvarlig til vårt kontor i Bergen. Som kundeansvarlig blir din hovedoppgave å gi våre kunder en tett og profesjonell oppfølging og rådgivning gjennom hele prosjektfasen. Kandidaten vi ser etter er strukturert, har meget gode kommunikasjonsevner, og forstår kundens behov.

Reiseaktivitet må påregnes.

Arbeidsoppgaver

  • Veilede og støtte kunden fra signert kontrakt til utløp av reklamasjonsperioden
  • Formidle overordnet målsetning for kundetilfredshet inn i prosjektteamet. I samarbeid med prosjektleder, utarbeide og følge opp KTI
  • Gjennomføre informasjonsmøter og sende ut informasjon i alle prosjektets faser; sniktitt, forbefaring, overlevering, samt ettårsbefaring
  • Planlegge, gjennomføre og kvalitetssikre tilvalg og sikre kontrollbefaring på byggeplass
  • Bidra med erfaringsoverføring og kvalitetssikring i prosjektene
  • Sikre oppfølging og korrekt behandling av reklamasjoner
  • Delta på visninger ved behov

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kundehåndtering
  • Kunnskap om byggeprosesser i boligprosjekt og entreprenørbransjen, samt kjennskap til relevante byggetekniske forskrifter vil være en fordel
  • Generelt god IT- kompetanse
  • Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Nøyaktig
  • Strukturert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Proaktiv med høy gjennomføringsevne