Hospitality manager

Hospitality manager

Arbeidsgiver: Smedvig

Stillingstittel: Hospitality manager

Søknadsfrist: 16.01.2022


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson
Sjur Christian Monsen
Stillingstittel
Markedsdirektør
Telefon
906 25 177
Kontaktperson
Geir Østerhus
Stillingstittel
Sjef Forvaltning og Drift
Telefon
900 23 592


Hospitality manager

Smedvig er et investerings- og utviklingsselskap som investerer kapital og tilfører kompetanse i prosjekter vi tror på. Vi er en aktiv investor, utvikler og industribygger innen mange ulike forretningsområder. Det som går igjen er entreprenørskap, kapital og evnen til å tenke langsiktig. Smedvig Eiendom forvalter en eiendomsmasse på ca. 187 000 kvm, og har et utviklingspotensial på ca. 428 000 kvm fordelt på Stavanger, Hamar, Lillehammer og London. Smedvig består av totalt 41 ansatte, hvorav 23 jobber innenfor eiendom. 
Vil du være med å utvikle kundeopplevelsen i våre eiendommer?

Vi er opptatt av å videreutvikle kundeopplevelsen i våre eiendommer og vil nå styrke teamet med en Hospitality manager .

Som Hospitality manager må du være utpreget serviceinnstilt, selvstendig, ryddig og strukturert. Du må evne å tenke kommersielt, like å lede og ta initiativ. Du må på en positiv måte håndtere en travel hverdag med varierte arbeidsoppgaver. Du er sosial og liker å omgås både kunder, leverandører og kollegaer.

I Smedvig Eiendom blir du en del av et solid eiendomsmiljø med erfarne kolleger.

Stillingsinnhold

Som Hospitality manager er du ansvarlig for å utvikle kundeopplevelsen på Site 4016 samt våre øvrige eiendommer. Dette er en unik mulighet til å jobbe strategisk med å skape fremtidens arbeidsplass og utvikle Smedvigs tjenestetilbud, og samtidig være med å forme din egen rolle.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for kundereise – og opplevelse på Site 4016
  • Videreutvikle tjenestesalg og forbedre tjenestekonseptet
  • Rekruttere medlemmer til On-Site medlemsprogram
  • Salg av kontorfellesskap og tilleggstjenester
  • Utvikling og oppfølging av fasiliteter, velkomst, samhandlingsarealer, møterom, servicetjenester med mer
  • Ansvarlig for arrangementer og aktiviteter fra A til Å

Kvalifikasjoner og egenskaper

  • Relevant utdannelse innen salg og markedsføring, minimum bachelorgrad – Relevant arbeidserfaring kan oppveie for manglende formell bakgrunn
  • Erfaring fra service, tjenestesalg og utvikling av kunde- og leverandørrelasjoner
  • Kommersiell drivkraft og gjennomføringsevne
  • God digital kompetanse
  • Fleksibel og endringsvillig
  • Selvstendig og allsidig med skapertrang
  • Strukturert og god på samarbeid og kommunikasjon
  • Imøtekommende og løsningsorientert med høy arbeidskapasitet