Arbeidsgiver: Bærum kommune
Stillingstittel: Eiendomsforvaltere - Eiendom Forvaltning
Søknadsfrist: 14.06.2019
Spørsmål om stillingen?
Vi søker nå 4 nye eiendomsforvaltere til avdelingene:
Som eiendomsforvalter vil du ha ansvar for en egen eiendoms- og kundeportefølje av formålsbygg. Du vil være en viktig premissgiver for den videre utviklingen av Bærum kommunes samlede eiendomsmasse. Eiendomsforvaltning har i dag 18 medarbeidere knyttet til enheten. Øvrige ressurser og kompetanse hentes internt og eksternt.
For å få vite mer om eiendom i Bærum kommune
Hos oss får du ansvaret for:
. forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av egen eiendomsportefølje
. budsjett- og resultatansvar for din egen eiendomsportefølje med ivaretagelse av interne og eksterne leietakere
. å være eierrepresentant, forhandle og ha oppfølging av leieforhold
. bestilling, oppfølging og ansvar for gjennomføring av prosjekter
. bidrag til gode prosesser og riktig utvikling gjennom samhandling, involvering og dialog internt i Eiendom med kunder, interessenter og innbyggere
En annen viktig oppgave vil være å bidra til å bygge Bærum kommunes omdømme som eiendomsaktør.
For å lykkes tror vi at du har:
. relevant høyere utdanning på bachelor- eller masternivå, gjerne eiendomsmegler, økonom eller jurist
. dokumenterte resultater fra eiendomsforvaltning. Dette kan kompensere for manglende høyere utdanning.
. god erfaring fra eiendomsforvaltning og kunderettet virksomhet
. meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
. god økonomiforståelse, forretningssans og forhandlingsevne
. noe kunnskap om offentlige anskaffelser
For å lykkes tror vi også at:
. ditt arbeid preges av struktur og du kan administrere
. du har gjennomføringskraft og du evner å prioritere
. du involverer og er tydelig i din kommunikasjon
. du tenker helhetlig og på tvers av sektorer og fag
. du skaper tillit og har en omgjengelig væremåte
. du samarbeider godt samtidig som du evner å arbeide selvstendig
Stillingsbrøk: 100%
Som medarbeider får du:
. ansvaret for å forvalte en betydelig portefølje av samfunnsnyttige og bærekraftige bygg
. ansvar og oppgaver som gir bred kontaktflate og god kjennskap til helheten av Eiendoms og kommunens virksomhet.
. et variert og profesjonelt eiendomsfaglig miljø
. en organisasjon i utvikling
. lønn etter avtale
. kompetanseutviklingsstipend
. offentlig tjenestepensjonsordning
. tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
. Vitnemål og attester tas med på intervju
. Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
. Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner – både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden