Eiendomsforvalter

Eiendomsforvalter

Arbeidsgiver: Bane NOR SF

Stillingstittel: Eiendomsforvalter

Søknadsfrist: 09.01.2022


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson Jan Lutterloh

Telefon916 72 870


Eiendomsforvalter

Vi søker nå en Eiendomsforvalter/ Servicemedarbeider til avdelingen Jernbaneeiendom.
Jernbaneeiendom eier og forvalter ca. 2400 bygg og 4500 grunneiendommer som samlet gir et areal på nærmere 125 millioner kvadratmeter. Eiendomsporteføljen er langstrakt, mangfoldig og kompleks. Gjennom eierrollen har vi ansvar for all forvaltning, drift og vedlikehold av eiendomsmassen. Vi er opptatt av å optimalisere det arealet Bane NOR selv benytter slik at eventuelt overskuddsareal kan få en annen inntjening.

Som eiendomsforvalter/ Servicemedarbeider jobber du tett med brukerne i Bane NOR’s Regionkontor i Narvik, og i team med eiendomssjef, driftssjef og andre funksjoner i avdelingen. Dette innebærer bl.a. koordinering og utførelse av FM tjenester, oppfølging av leiekontrakter og leietakere, økonomisk oppfølging av eiendommene samt avregning og fakturering. Stillingen skal også sikre at alle henvendelser og oppgaver besvares profesjonelt og utøves med god kvalitet og høy grad av servicenivå. Stillingen rapporterer til Regionleder.

 

Den vi søker bør ha økonomisk utdanning og god økonomisk forståelse. Vi ser etter deg som har erfaring innen service, økonomi, eiendomsforvaltning eller annen relevant virksomhet. Nyutdannede kan også søke. God forretningsforståelse kombinert med god muntlig og skriftlig fremstillingsevne er viktig. Rett kandidat er en rutinert bruker av MS-Office og er komfortabel med å bruke IT-systemer for å løse sine oppgaver.

Arbeidsoppgaver

 

  • Ansvar for koordinering av tjenester som inngår i Facility Management, posthåndtering, adgangskontroll, bestilling av rekvisita, oppfølging av møterom og fellesarealer samt koordinering av renholdskontrakt
  • Bistå med budsjettering og kontroll på felleskostnader, leietakerkostnader og eierkostnader
  • Forvaltning av leiekontrakter og avregning mot leietakere
  • Bindeledd mellom driftsapparat, eiendom og leietaker
  • Være en god bestiller av tjenester
  • Rådgiver og tilrettelegger for kunder ved fornyelse av møbler/ utstyr og endringer i arealbruk
  • Oppfølging av serviceavtaler for teknisk utstyr som kontormaskiner, plotter, kaffemaskiner etc.
  • Fakturabehandling
  • Bistå eiendomssjef/driftssjef med administrative og driftsrelaterte oppgaver
  • Ressursperson på fagsystemer innen økonomisk forvaltning
  • Andre arbeidsoppgaver som naturlig tilhører fagområdet kan tillegges stillingen

Kvalifikasjoner

 

  • God økonomisk forståelse
  • Økonomisk utdannelse
  • Fordel med god kjennskap til MS-Office, Lydia og Axapta
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

 

 

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Personlige egenskaper

 

  • Du er trygg på kommunikasjon og presentasjoner, muntlig og skriftlig
  • Du trives med å arbeide i team
  • Du er opptatt av kontinuerlig utvikling av helhetlige og fremtidsrettede løsninger som skaper verdi for kunder, mennesker og samfunn
  • Du er nysgjerrig, tilegner deg ny kunnskap raskt og trives med å dele den med resten av teamet
  • Du er opptatt av kvalitet i leveranser og jobber strukturert
  • Du trives med arbeidsoppgaver som har høy faglig kompleksitet
  • Du er kundeorientert og vet viktigheten av å bygge gode kunderelasjoner
  • Du er en man liker å jobbe med fordi du deler kunnskap, erfaringer og informasjon

 

Arbeidsmiljø er viktig for oss, så du må identifisere deg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende.

Vi tilbyr

 

  • Gode utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst sammen med dyktige kollegaer og sterke fagmiljøer
  • Du vil bli en del av et arbeidsmiljø som består av et høyt faglig kompetansenivå og vil få arbeide i en bedrift som utfører spennende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver
  • Faglig utvikling er viktig for oss og vi har flere gode interne kompetanseoppbyggende muligheter for våre ansatte
  • Vi har også svært gode pensjons- og forsikringsordninger og fleksibel arbeidstid (sommer og vintertid)
    Personalbillett med Go Ahead, SJ og VY sine tog