Customer Service Manager

Customer Service Manager

Arbeidsgiver: ENTRA ASA

Stillingstittel: Customer Service Manager

Søknadsfrist: 18.08.2021


Spørsmål om stillingen?

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 / kristian.lennertzen@capus.no eller Rekrutteringsassistent Nanna Skjold på 977 88 713 / nanna.skjold@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken Søk på stillingen . Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.


Customer Service Manager

Vi søker en erfaren Customer Service Manager som skal være med å lede og videreutvikle Entras servicesenteret. Enheten er i dag en viktig del av Entras driftsmodell og er høyt verdsatt av Entras leietakere. Som Customer Service Manager vil du få ansvaret for å utvikle servicesenteret til å bli en enhet som yter service og støtte både i kundegrensesnittet og mot interne prosesser. Du vil være med på å rigge servicesenteret for å være i stand til å implementere nye systemer, konsepter og servicetjenester. Sentrale arbeidsoppgaver vil være sentral håndtering av kundetjenester, mersalg av servicetjenester, kommunikasjonsaktiviteter mot leietakere og bygge en hospitality-kultur i Entra.

Vi søker deg som kan balansere mellom det å jobbe strategisk og operativt, og som har erfaring med forbedringsprosesser og ledelse av kundesenter. Som Customer Service Manager vil du ha en avgjørende rolle i vårt arbeid med Entras kundereise, storkundestrategi og hospitality-kultur i Entra.

Stillingen rapportere til Leder kundeservice og driftstøtte.

Ansvarsområder:

  • Aktivt bidra i videreutvikling og implementering av kundedialog og storkundestrategi
  • Personalansvar, herunder lede og utvikle servicesenteret og de ansatte
  • Førstelinje kontaktpunkt for alle driftsrelaterte henvendelser
  • Ansvar for god dialog i Entras eiendomsforvaltning, både interne og eksterne aktører
  • Videreutvikle og koordinere kommunikasjons- og markedsføringsaktiviteter som eksempelvis leietakerinformasjon via apper og digitale flater
  • Ansvar for Entra’s CRM-system og oppfølging av dette
  • Rapportering, herunder interne rapporter på KPI’er og datainnsamling
  • Lede og utvikle nye tjenester og produkter i avdelingen
  • Bygge en service og Hospitality kultur i selskapet

Kompetansekrav:

  • Høyere utdanning innen service, hospitality og/eller markedsføringsfag
  • Minimum 10 års erfaring, gjerne fra hospitality, forsikring, telecom eller liknende
  • Erfaring fra både strategisk og operativt kundeservicearbeid
  • Erfaring med rapportering og målrettet arbeid med KPI’er
  • Kompetanse innen relevante CRM/HR/ERP-systemer er en fordel
  • Meget god forretningsforståelse, kundesentrisk tilnærming
  • Solid ledererfaring med dokumenterte resultater
  • Erfaring med gjennomføring av forbedringsprosesser

Personlige egenskaper:

  • Har en motiverende og engasjerende lederstil
  • Meget serviceinnstilt og kundeorientert, motiveres av å jobbe etter nøkkeltall
  • Evne til å organisere og bruke internt og eksternt nettverk
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Innovativ og vilje til å utvikle avdelingen og systemer
  • Indentifiserer deg med og etterlever Entras verdier

Entra tilbyr:

  • En spennende og viktig jobb med faglige utfordringer og arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver
  • Muligheten til å jobbe med noen av de mest spennende eiendomsprosjektene i Norge
  • En god arbeidsplass – Entras medarbeidere har en arbeidsglede på nivå med de aller beste arbeidsplasser i Norge (Ennova – Global Employee & Leadership Index)
  • Sosialt miljø med muligheter for trening, turer og andre aktiviteter
  • Konkurransedyktig betingelser
  • Moderne lokaler i Posthuset ved Oslo S

Entras verdier er: Tett på, nyskapende, ansvarlig og «ett lag». Verdiene representerer selve drivkraften i Entra. De motiverer til å levere gode resultater og veileder hvordan vi jobber med kunder, leverandører og hverandre. Verdiene skal være i daglig bruk og gi oss retning når vi skal ta beslutninger.