Arbeidsgiver: ENTRA ASA
Stillingstittel: Customer Service Manager
Søknadsfrist: 18.08.2021
Spørsmål om stillingen?
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 / kristian.lennertzen@capus.no eller Rekrutteringsassistent Nanna Skjold på 977 88 713 / nanna.skjold@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken Søk på stillingen . Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.
Vi søker en erfaren Customer Service Manager som skal være med å lede og videreutvikle Entras servicesenteret. Enheten er i dag en viktig del av Entras driftsmodell og er høyt verdsatt av Entras leietakere. Som Customer Service Manager vil du få ansvaret for å utvikle servicesenteret til å bli en enhet som yter service og støtte både i kundegrensesnittet og mot interne prosesser. Du vil være med på å rigge servicesenteret for å være i stand til å implementere nye systemer, konsepter og servicetjenester. Sentrale arbeidsoppgaver vil være sentral håndtering av kundetjenester, mersalg av servicetjenester, kommunikasjonsaktiviteter mot leietakere og bygge en hospitality-kultur i Entra.
Vi søker deg som kan balansere mellom det å jobbe strategisk og operativt, og som har erfaring med forbedringsprosesser og ledelse av kundesenter. Som Customer Service Manager vil du ha en avgjørende rolle i vårt arbeid med Entras kundereise, storkundestrategi og hospitality-kultur i Entra.
Stillingen rapportere til Leder kundeservice og driftstøtte.
Ansvarsområder:
Kompetansekrav:
Personlige egenskaper:
Entra tilbyr:
Entras verdier er: Tett på, nyskapende, ansvarlig og «ett lag». Verdiene representerer selve drivkraften i Entra. De motiverer til å levere gode resultater og veileder hvordan vi jobber med kunder, leverandører og hverandre. Verdiene skal være i daglig bruk og gi oss retning når vi skal ta beslutninger.