Byggeleder rehabilitering – Eiendom byggherre

Byggeleder rehabilitering – Eiendom byggherre

Arbeidsgiver: Bærum kommune Eiendom

Stillingstittel: Byggeleder rehabilitering - Eiendom byggherre

Søknadsfrist: 14.06.2019


Spørsmål om stillingen?


Byggeleder rehabilitering – Eiendom byggherre

Vi skal investere mellom 5 og 7 milliarder kroner de kommende årene, både i Norges første demenslandsby, Norges og kanskje verdens første fullskala generasjonssenter, nye brannstasjoner, 5 nye skoler, 4 nye barnehager, men også i rehabilitering av de gode byggene vi allerede har – deriblant Kommunegården. Med store ambisjoner for fotavtrykket til vår totale eiendomsmasse er det viktig å vurdere når det er riktig å rehabilitere og når det er best å bygge nytt. Det er i grunn litt dårlig gjort at ikke alle får muligheten til å være med på så store, samfunnsnyttige og bærekraftige prosjekter. Samtidig holder det jo med én ledig stilling for å ansette deg!

 

Arbeidsoppgaver

Hos oss får du ansvaret for:

  • å bistå prosjektleder slik at forventningene til tid, kost og kvalitet realiseres
  • oppfølging av SHA/HMS
  • å ivareta byggherrens interesser overfor entreprenør og underleverandører
  • å løfte bygningsmassen sammen med andre i tråd med eiendomsstrategi og vedlikeholdsplaner
  • å se de enkelte prosjektene i et større samfunnsperspektiv og forvalte innbyggernes verdier på en forsvarlig måte

Kvalifikasjoner

For å lykkes tror vi at du har:

  • relevant teoretisk og/eller praktisk utdanning på bachelor- eller masternivå, ev. bred bransjerelatert erfaring som kompensasjon for manglende formell utdannelse
  • minst 2-3 års erfaring som byggeleder innen bygg- og anleggsbransjen
  • enten entreprenørerfaring eller byggherreerfaring
  • god kjennskap til ulike gjennomføringsmodeller
  • erfaring med praktisk bruk av KS-systemer
  • kunnskap om relevante lover og forskrifter
  • gode ferdigheter i norsk og engelsk, skriftlig så vel som muntlig

Utdanningsretning

  • Bygg og anlegg

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad

Personlige egenskaper

For å lykkes tror vi også at du:

  • har pågangsmot og evner å gjennomføre selv i vanskelige situasjoner
  • kommuniserer på en tydelig og forståelig måte
  • er god til å forutse problemer og identifisere gjennomførbare løsninger
  • er resultatorientert og liker å sette mål, og jobber hardt for å nå dem

Vi tilbyr

Som medarbeider får du:

  • muligheten til å jobbe med store, samfunnsnyttige og bærekraftige prosjekter du skal lete lenge etter for å finne makne til
  • gode kolleger som har en uformell tone og som driver med spontan samhandling
  • fleksibilitet
  • variasjon i både arbeidsoppgaver og kollegers faglige bakgrunn
  • mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • offentlig tjenestepensjonsordning
  • tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

Annet

  • Vitnemål og attester tas med på intervju
  • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
  • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25)