Avdelingsleder

Avdelingsleder

Arbeidsgiver: Bærum kommune

Stillingstittel: Avdelingsleder

Søknadsfrist: 18.11.2021


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson
Øivind Martinsen
Stillingstittel
Rådgiver
Telefon
903 64 423
Kontaktperson
Tom Løkkeberg
Stillingstittel
Tjenesteleder Eiendomsdrift
Telefon
900 53 074


Avdelingsleder

Stillingen som Teamleder omfatter helhetlig driftsansvar for teamet fellestjenester med leveranse av tjenester til brukerne i Bærum kommune. Stillingen rapporter til avdelingsleder for Facility management (FM). Dette er en operativ stilling med et høyt aktivitetsnivå. Teamet fellestjenester består i dag av 8 personer totalt innenfor ulike fagområder.Bærum kommune Eiendom er en av landets største eiendomsvirksomheter med ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Kommunen har en eiendomsportefølje på om lag 625.000 m2 formålsbygg og 2.300 boliger, til en verdi av over 18 milliarder. Eiendom skal sikre funksjonelle, energikloke, areal- og kostnadseffektive lokaler til kommunens tjenester. Samtidig har vi ansvar for å skape og forvalte betydelige verdier gjennom aktivt og langsiktig eierskap av bygninger og grunneiendom. Ansvaret til Eiendomsdrift er drift og vedlikehold av Bærum kommunes bygningsmasse, og de ansatte har bred kompetanse og erfaring.Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver

Operativt ansvar innenfor alle områder som ligger under fellestjenester

Kundesenteret helpdesk oppgaver:

  • Kundebehandling. E-post, tlf, henvendelser
  • Ekstern og interne bestillinger i Plania/ Alusta
  • Fakturabehandling
  • Arkivering
  • Bestille pålagte abonnement
  • Forsikringer
  • Tett oppfølging med energi leverandørene
  • Bestilling av utstyr til drift
  • Ajourhold av filterregister i Plania m.m
  • Nøkkel administrasjon m.m
  • Oppfølging av eksterne leverandøravtaler for teknisk drift mm.
  • Bemanningsplan for personell til fellestjenester
  • Miljø og energi fokus i henhold til Bærum Kommunes retningslinjer

Kvalifikasjoner

  • Høyskoleutdannelse eller relevant kompetanse innenfor kundesenter og teknisk drift
  • Alternativt annen relevant utdanning der kompetanse og lederegenskaper fra tilsvarende virksomheter kan dokumenteres
  • Tidligere erfaring fra kundesenter eller og teknisk drift vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • Gode evner vedrørende presentasjon og kommunikasjon
  • Like å arbeide i team og organisere aktiviteter i et hektisk miljø
  • Gode lederegenskaper, der plan- og gjennomføringsevner står ifokus
  • Evne til å samarbeide både eksternt og internt, samt motivere og utvikle medarbeiderne
  • Operativ leder som bidra positivitet i alle deler av organisasjonen og prioriterer høy servicegrad
  • Godt språk – norsk muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper
  • Kjennskap til ulike forvaltning, drift og vedlikeholds (FDV) systemer

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Godt sosialt miljø
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Bedriftsidrettslag