Administrasjonssekretær

Administrasjonssekretær

Arbeidsgiver: NEPTUNE Properties

Stillingstittel: Administrasjonssekretær

Søknadsfrist:


Spørsmål om stillingen?


Administrasjonssekretær

Som administrasjonssekretær vil du være ansvarlig for vårt sentralbord og resepsjon. Du vil være selskapets ansikt utad og skal sørge for at besøkende får en god opplevelse. Dette innebærer tilrettelegging av møter, samt sørge for at møterom og resten av lokalene ser representative ut. Du vil få ansvar for innkjøp av kontorrekvisita, dokument-/posthåndtering og arkivering og mange andre administrative og praktiske oppgaver. Det forventes at du tar i et tak der det trengs, yter service til de rundt deg og hjelper til med stort og smått. Vi ser etter deg som er inititativrik, nysgjerrig og lærevillig, og som trives med å håndtere mange ulike arbeidsoppgaver samtidig.

I en periode vil stillingen også medføre tilrettelegging av lunsj og matbestilling.

Kompetanse:

  • Relevant utdannelse og erfaring
  • Gjerne kjennskap til eller erfaring fra eiendomsbransjen
  • Solid kompetanse innen MS Office
  • God fremstillingsevne både muntlig og skriftlig

Dine egenskaper:

  • Du er selvstendig og ser hva som må gjøres
  • Profesjonell og positiv innstilling
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Strukturert og nøyaktig
  • Høy serviceinnstilling
  • Pålitelig og pliktoppfyllende